środa, 5 lipca 2017

Aktualizacja 05.07- Nowe maści Arabów!

Cześć!
Dzisiaj środa, czyli rzecz jasna kolejna Aktualizacja. Wreszcie, po wielu tygodniach oczekiwania doczekaliśmy się nowych maści odnowionych arabków! Możemy wybierać pomiędzy siwkiem, gniadoszem oraz myszatkiem. Tak jak poprzednicy, kosztują one 969 Star Coins oraz możemy je zakupić od 10 poziomu. Przyjrzymy się im bliżej!
Jako pierwszy idzie gniadoszek. Możemy go zakupić w Wiosce Jodłowy Gaj. Ma czarne odmianki na pyszczku oraz kopytach. Jego oczy są koloru fioletowego. Jedyne co mi się w nim nie podoba to matowość. Nie przepadam za końmi, które nie posiadają tzw. "połysku". Wydają mi się one takie zwykłe. Tradycyjnie możemy go zakupić za cenę 969 SC. Moja ocena: 7/10.
Tego myszatego cudaka możemy znaleźć w Centrum Jeździeckim Srebrnej Polany inaczej zwanym po prostu Winnicą. Powiem Wam, że ten przypadł mi chyba najbardziej do gustu. Piękna myszata maść, odmianki oraz niematowa sierść. Wszystkiemu towarzyszą cudne oczka. Przypomina on maścią Islanda oraz Anglika. Cena to rzecz jasna 969 SC. Myślę, że nie ma nic co mogłabym mu zarzucić. Moja ocena to 10/10. (Ba, nawet 11/10 XD)
Ostatniego arabka znajdziemy w Wiosce Valedale, niedaleko Haflingerów. Jest to siwusek z czarną odmianką na pyszczku. Oczy są koloru brązu. Maścią przypomina on trochę Lipicana znajdującego się w Forcie Pinta. Jedyne nie podoba mi się w nim to, że ma troszkę przerysowane mięśnie oraz ma za dużo cieni. Gdyby nie te rzeczy to na pewno ten rumak znalazłby się w mojej stajni. Moja ocena: 7,5/10.
Ostatni Tydzień Sobótki
Ten tydzień jest ostatnią szansą na pomoc Steve'owi i Felixowi! Jeżeli jeszcze nie zrobiłaś zadań zabierz się za nie szybko! Z Sobótką pożegnamy się w najbliższą środę czyli 12 lipca.
Targ Koni
Przygotowuje się na otwarcie w Srebrnej Polanie w przyszłym tygodniu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Więc to wszystko! Jak podobają Wam się nowe maści? Według mnie są super, na pewno są lepsze od poprzedników. Widać również, że są bardziej dopasowane. Jestem również ciekawa czy doczekamy się kolejnych nowych maści, bo przecież starych arabów w grze było naprawdę dużo! 
Do zobaczenia! 💓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz