wtorek, 4 lipca 2017

Star Stable Questions-Challenge

Hej,Hej! 
Z góry chciałam przeprosić, że posty ostatnio pojawiają się tak rzadko. Jak pewnie się domyślacie jest to spowodowane tym, że są wakacje co równa się z tym, że w domu jestem naprawdę rzadko. Ciągle wypady, wyjazdy i tak zlatują mi dni. Dopiero wieczorem mam czas na spokojną grę, ale zazwyczaj wtedy moja wena to 0. 
Jednak dzisiaj znalazłam chwilę czasu i trochę chęci na napisanie tego posta. Przejdźmy więc do rzeczy!
Jest to Challenge stworzony przez Lenę Hawkson. Co prawda nie zostałam przez nikogo nominowana, jednak samo wyzwanie spodobało mi się, więc postanowiłam je wykonać. 
Zapraszam do lektury!

1. Zmieniłabyś swoją nazwę?
Gdy tworzyłam konto nie zwracałam uwagi na imię, co moim zdaniem okazało się wielkim błędem. W końcu to chciałby się nazwać nazwą papieru toaletowego? XD Chociaż mówiąc szczerze przyzwyczaiłam się już do niego i muszę przyznać, że nawet mi się ono podoba. Podsumowując nie chciałabym zmieniać swojej nazwy. Mam z nią za dużo wspomnień i nie chcę ich od tak wymazać. Jeżeli chodzi o nazwisko to Archlock, czyli "Łuk Zamku" od początku mi się podobało.
2. Co myślisz o Jorviku Gorącokrwistym? Często na nim jeździsz?
Podczas początków mojej przygody na Star Stable szczerze nie zwracałam na niego najmniejszej uwagi. Wybrałam go na szybko, "byle jak". W sumie interesowały mnie wtedy tylko zadania i nabijanie poziomu. Potem zaczęłam zwracać na niego uwagę, ale niestety mój pierwszy koń w SSO nie przypadł mi do gustu. Siwa maść przestała mi się z czasem podobać. Nie często jeżdżę na swoim Jorviku. Zazwyczaj są to jedynie rajdy klubów oraz oczywiście questy fabularne. (Wy też przy nich poczuliście taką dziwną więź z startowcem?) Mimo, że nie wsiadam na niego często, cieszę się że Star Stable nie pozwala nam o nim zapomnieć. (Mówię tu o kolorowych startowcach oraz reniferach.) 
3.Na jakim koniu najczęściej jeździsz?
Nie ma takiego na którym jeżdżę najczęściej. Na każdym z moich 17 rumaków jeżdżę tyle samo. Chociaż jak już miałabym wybierać to najczęściej można spotkać mnie na koniu klubowym CHLu albo angliku Firestar.
4. Cel na 2017?
Moje cele na ten rok? Szczerze mówiąc jest ich całkiem sporo. Na pewno chciałabym w nadchodzącym roku szkolnym poprawić się w nauce. (Przyznam, trochę sobie w maju odpuściłam i wyszło jak wyszło..). Chciałabym również powoli zacząć pisać jakieś małe scenariusze tak dla przygotowania się do przyszłości. Jeżeli zaś chodzi o bloga to chcę go jak najlepiej rozwinąć i pracować nad nim. Oczywiście w moich celach na ten rok nie może zabraknąć spotkania z wieloma przyjaciółkami.
5. Co robisz w wolnym czasie na SSO?
Zazwyczaj gdy skończę już trenować i robić inne rzeczy związane z grą to spotykam się z klubem i chwilkę razem gramy. Chociaż szczerze to zawsze mam na SSO coś do zrobienia, więc czas wolny miewam rzadko XD
6. Czy jest coś, czego żałujesz w grze?
Myślę, że tak. Najbardziej żałuję posprzedawania starych ciuszków, na przykład z zadań. Drugą rzeczą, której żałuje jest to, że często po prostu "przeklikiwałam" questy zamiast wgłębiać się w historie danej postaci lub miejsca. Tak, myślę, że to są dwie rzeczy, których najbardziej żałuje.
7. Masz swój ulubiony wyścig?
Szczerze nie przepadam za wyścigami i trenowaniem, ale jeśli mam już wybrać to lubię dwa tory mianowicie- Tor na orientację w Valedale oraz Tor dla kucy Islandzkich w Nowej Grani. Dlaczego akurat te? Dlatego, że mają one swoją różnorodność i nie działają na zasadzie "Przeszkoda, prosta droga, zakręt, przeszkoda." Dzięki temu nie są nudne i często będę do nich wracać. Dzięki temu można już wywnioskować, że lubię różnorodność. XD
8. Ulubiona postać w grze?
Ou, to dość trudny wybór. Wiele jest postaci, które lubię i z którymi się utożsamiam. Zróbmy to tak. Najbardziej lubię wszystkie osoby z zadań fabularnych. O, nie mogę jeszcze pominąć Radnego! :D Lubię go za to, że jest śmieszny oraz zazwyczaj są z nim super questy. To chyba już wszystkie moje ulubione postacie.
9. Co zawsze masz przy sobie w inwentarzu?
Hmm, bilet do JCP, parę ciuszków, strój klubowy, sprzęt dla konia oraz przybory do jego oporządzania. 
10. Co byś dodała lub zmieniła w Star Stable?
Ooo, tu mogłabym się bardzo rozpisać. Przejdę jednak do moim zdaniem, moich najlepszych pomysłów.
Po pierwsze chciałabym by w klubie była dodatkowa ranga, mianowicie "Współwłaścicielka". Miałaby ona podobne prawa do właścicielki. Mogłaby nadawać rangi, dodawać osoby do klubu oraz je usuwać. Co jeszcze? Realne odgłosy, oo tak tego na pewno chce. Czy jest coś co chciałabym zmienić? Hmm, tak. Pierwszą rzeczą są powtarzające się questy. Wspomniałam wyżej, że lubię różnorodność, więc robienie tych samych questów co roku po prostu nudzi. Kolejna rzecz to to, że np. na Halloween questy mogą robić tylko gracze, którzy nie zrobili ich rok temu. Czy to nie głupie? Starsi gracze nie mają co robić, chcą questów, a zespół nie daje im możliwości zrobienia ich. Dlatego nie rozumiem, że np. Boże Narodzenie może robić każdy co roku, a Halloween czy Tygodnia Mody nie. To z wielką chęcią bym zmieniła. Zmieniłabym jeszcze wiele rzeczy, ale może na temat tego napiszę osobny post. 

Nominuję:
Challenge może zrobić każdy, kto chce :)

Do zobaczenia jutro!
P.S. Jak myślicie, co jutro w aktualizacji? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz