niedziela, 9 lipca 2017

Last Session

Siemka!
Sam tytuł pewnie Was troszkę zdziwił, prawda? XD Już tłumaczę o co chodzi! 
Jak możemy zauważyć po zajawkach niedługo Jorviki Gorącokrwiste zostaną odnowione. 
Postanowiłam więc, że dzisiaj wybiorę się na malutką sesję z moją kochaną Snowcherry! Jako cel obrałam sobie Eponę oraz Urodzajne Hrabstwa. Pewnie zapytacie się czemu tytuł to "Last Session" czyli "Ostatnia Sesja". Mianowicie jest to prawdopodobnie moja ostatnia sesja na Starym Jorviku. Jak je odnowią to ukaże się sesyjka z odnowionych startowcem! ("New Session"- pod takim tytułem ją znajdziecie) Dlaczego po angielsku? Jakoś tak brzmi mi to lepiej niż "Ostatnia Sesja" XD 
Dobra, dobra, koniec gadania! Zobaczcie efekty mojej pracy.








A wy jak pożegnaliście/pożegnacie swoje stare Jorviki? Będziecie za nimi tęsknić? :< Ja mam sentyment do mojej Snowy, ale myślę że odnowa się jej przyda. W końcu gra musi się rozwijać i iść do przodu, czyż nie? :D Nie mogę doczekać się odnowienia Jorvików!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz