poniedziałek, 24 lipca 2017

Czapka w Forcie Pinta-Zajawka

Hej, cześć! 
Osoby patrzące dzisiaj na Instagrama na pewno zauważyły pewną zajawkę. Przedstawia ona czapkę leżącą na zatoce promowej. Nad nią są białe pytajniki dobrze znane nam z różnych innych zadań. 

Jak zapewne wszyscy się domyślacie w najbliższej aktualizacji możemy spodziewać się zadań! Ogromnie się z tego cieszę, z chęcią porobiłabym jakieś fajne zadanka, tak mało do 20 lvl *-* 
Większość graczy uważa, że jest to czapka Thomasa. Pojechałam do Moorland i to sprawdziłam. Okazało się, że rzeczywiście czapki są identyczne!
Dużo graczy spodziewa się kontynuacji fabuły, ale według mnie ta jedna zajawka to za mało i to za mały odstęp czasu, chociaż główna historia w najbliższej aktualizacji byłaby dla mnie miłym zaskoczeniem. :D A wy jak myślicie jakie questy nas czekają? Nie możecie doczekać się środy tak samo jak ja? Piszcie w komentarzach!
Miłego wieczoru! 💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz